مگذره روز و شَوُم هِلِکْ هِلِکْ
تا بِیَه صدای پات تِلِک'>تِلِک تِلِک
بزنی در رِه و زودِ واکُنُم
تو گویی سلام و مَ سلام علِک
قدمت روی دو چَشُم گُذری
با هَمو پِهرَنِ نازِ پُر کُلِک
بِنشِنی ،نگات کُنُم،خنده کنی
هَی اَزِت عکس بِگِرُم چِلِک چِلِک
خَنه بی تو خُنُکَ ،وخی بیا
هَه نگا ! دَرُم ملرزُم لِک و لِک
غصه ها ور در و دیفال دلم
چَسبِدَیَن همه عینِ دیفَلِک
نِمَخی اگر بِیی به دیدنُم
تِ خَوُم شَوا اَقلاً بپلِک
نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم دی ۱۳۹۳ ساعت 16:1 توسط مسلم یوسفی |

نازکتر است گر چه ز یک موی گردنم..... اما همیشه گرم دلخشور کردنم...