
«نفرین» مسلم یوسفیالهی هرکه حق ما،بخورده و اَوِ بِروشچراغ گردسوزطبس،بفته به یَ شَوِبِروش الهی قبض برق و اَو بِیه براش پنج ملیونبرگ جریمه هم بیه اَندزه ی دو کامیون الهی یَ دَورِ بِره با اشتر اسد زنهرَم کُنه و بشندزه وَر همه جاش لقد زنه الهی وَختِ وام خواس،بانکیا مسخره ش کُنَنیک دو سه ماه بِشدَوَنَن،مثل ما بیچره ش کنن الهی دادِ دل او، تا خودِ مرّیخ بِرهسیخِگَهَیِ خرما،به دستش تا بیخ بره الهی که پدرزنش، دوبّره هم دَماد رَنهَفشتا دختر بِیَرَن،باجناقاش زیاد رَن الهی آه دل مَ بِشگره_تاثیر کنه_ده سَعَت...
ادامه مطلب