
xa0 سلام عذرم را به خاطر این غیبت طولانی بپذیرید.انشاالله مشغله وگرفتارxa0یهایمxa0که کمتر شد زودتر به روز خواهم شد. بیا ای دوستxa0کُلاً شادمان باش بخند و بی خیال این و آن باش تو کهxa0عمری شبیه "تاج" بودی ازاین پسxa0عینهوxa0"کفاشیان" باش...
ادامه مطلب